četvrtak, 22. ožujka 2018.

KORIZMENO RAZMATRANJE LITURGIJE, 22.03.2018.


Dobri Bože blagoslovi naše duhovne vježbe,
blagoslovi regionalni susret u samostanu Franjevaca u Pazinu,
blagoslovi sve one koji nas vode putem svetih spoznaja, amen!
 
Poslušajte divnu propovjed, Fra Darko Tepert - Misaona molitva: zašto i kako?

LJUBAV JE SMISAO MOLITVE!
 U tišini te želim čuti Bože mili,
navijesti nam kroz križne postaje,
ono što se ima dogoditi poslije njih.
STAVI MI SRCE U MOLITVEI POLOŽAJ,
DA TE SVAKI OTKUCAJ BLAGOSLIVLJA!
AMEN!  


Kriste ljubavi moja, pošalji mi svoga Duha Svetoga da bi što bolje shvatila što mi poručuješ putem Svetoga Pisma, blagoslovi svojom ljubavlju moje razmatranje, amen!

BLAGOSLOVI KRILIMA IZ RAJA MOJU BRAĆU I SESTRE,
OSLOBODI IH STRAHA, MIROM SVOJIM, AMEN!

 
                                                                    
Post 17, 3-9
Postat ćeš ocem mnoštvu naroda.


Blagoslovljena su tvoja sveta obećanja Abramu Bože milostivi, udijelio si mu vječne plodove, učinivši ga novim u imenu ABRAHAM, koje ima veliko poslanje za sve nas.    
«Još reče Bog Abrahamu: »A ti Savez čuvaj moj ti i tvoje potomstvo nakon tebe u sve vijeke.«Riječ Gospodnja. Hvala ti što nam uvijek daruješ više nego u svojoj poniznosti ištemo. Hvala ti što si sveprisutan u mom životu i u životu svih ljudi, hvala ti što nas blagoslivljaš svojim svetim planovima.

 

Otpjevni psalam:
Ps 105, 4-9
Pripjev:
Gospodin se uvijek sjeća svojega Saveza

Svaki udisaj i izdisaj molitveni,
podsjeća me na tebe Bože Čudesa,
razbistruješ moj um,
ispunjavaš mi srce i dušu nadom,
vjerujem tvojim svetim obećanjima.

 
Saveza sa tvojim miljenikom Abrahamom,
ti se sjećaš i danas,
zato je i moja nada velika,
znam da ćeš me uslišiti
zbog zasluga Kristovih Oče dobri!

Hvala ti za ljubav vječnu!  


 Bogorodice prinosim ti molitve moga srca i svih vapajnih,
zagovaraj nas rukama svetim
pred Sinom ljubljenim. AMEN!
Ti si naša zaštitnica, u tvoju molitvu imamo uzdanje,
ti si naše rame za plakanje, utjeha tužnima. 


Evanđelje:
Iv 8, 51-59
 Abraham, otac vaš, usklikta što će vidjeti moj Dan.

 »Zaista, zaista, kažem vam: prije negoli Abraham posta, Ja jesam!«

Gospode, blagslovljeno je tvoje Presveto srce koje putem Oca nebeskoga sve zna i postojalo je kao ljubav oduvijek. Daj nam mudrosti svete Kriste, da ispijamo vodu sa nebeskog izvora spasenja, privedi nas svjetlu Očevom, daj nam vjeru poput Abrahama sluge tvoga vjernoga, amen! 


Od srca tvoja Ana Emanuela, Bilaj 22.03.2018.  

LJUBLJENA BRAĆO I SESTRE,
BLAGOSLOVILI VAM MOLITVE 
PRESVETI OTKUCAJI SRCA KRISTOVOG, AMEN!
 



Nema komentara:

Objavi komentar