četvrtak, 15. ožujka 2018.

KORIZMENO RAZMATRANJE LITURGIJE, 15.03.2018.

Tebi ljupkosti sveta, tebi koji me u potpunosti razumiješ,
tebi Isuse prilazim sa svojim manama i vrlinama,
da me danas blagosloviš i uputiš što mi je činiti u ovom 
i svakom novom danu, da bi olakšala tvoju bol 
koju si nosio za sve nas grešnike.
Neka ti bude melem moja ljubav za tebe i bližnje.
Blagoslovi nas svojim ozdraviteljskim rukama, amen!

Neka se tvoja Riječ o Kriste Gospode,
nastani u mom srcu poput ptice radosnice,
da bi mogla utješiti braću i sestre,
pošalji mi majku da moli sa mnom, amen! 

  »Ako ostaneš u mojoj riječi, uistinu, moj si učenik; upoznat ćeš istinu i istina će te osloboditi« (usp. Iv 8,31-32).


Prvo čitanje:

Izl 32, 7-14
Odustani od zla svome narodu.

Izbavio si nas osvješćenim umom posvećenim iz obmana idolopoklonstva Bože Trojedini, samo ti si vrijedan slave vječine, samo ti si istina koja nas oslobađa okova. Izbavljaš nas kao što te je zamolio Mojsije, ražalio si se nad nama po zaslugama vjernih tvome Evanđelju; slugama tvojim  Abrahamu, Izaku i Izraelu. Hvala ti na dobrostivosti tvojoj i obećanjima vječnim.

 »Istinom me svojom vodi i pouči me, jer ti si Bog, moj Spasitelj« (Ps 25,5).

Često posustajemo Gospodine, donosimo odluke koje olako prekršimo,
mnogi od nas su za vrijeme korizme odlučili na pokoru,
a malo tko je izdržao.
U ispovjedaonici smo rekli da nećemo griješiti i pogriješili smo.
Ali naša utjeha si ti Kriste, koji si nas otkupio.
Koji nam darješ novu nadu i mogućnost potpunog obraćenja-
Danas je novi dan, novi početak,
oni koji su pali u kušnju mogu se uz tvoje milosrđe osloboditi.
A ja ti zahvaljujem na ustrajnosti,
na toj milosti da uspjevam ono što sam obećala,
želim da sve ovo što činim bude na tvoju slavu i hvalu,
svaka moja žrtva neka ti je melem.   




Otpjevni psalam:
Ps 106, 19-23

Pripjev:

Sjeti me se, Gospodine, po dobroti prema svome puku.

Obmane zemaljske
zatrovale su um ljudski,
idoli vladaju srcima ljudi,
učini Gospode srca od kamena mekima,
da spoznaju istinu. 

Samo ljubav sveta oslobađa,
prosvjetli tamu Svevišnja silo!
Ne dopusti da te zaborave,
jer si velik,
jedini Svemogući Bog!

Blagoslovljen je Mojsije,
koji se za nas zauzeo,
blagoslovljen je Abraham i Izak.
Zbog njihove vjernosti budi nam darežljiv,
primi naše pokajanje u svoje svete odaje!
Amen!




Sjeti se sluge Božjeg Mojsija narode Božji, sjeti se kako je zagovarao Izraelski narod,
budi i ti takav, moli za svoj narod, budi srca posredničkog, plemenitog!



Evanđelje:
Iv 5, 31-47



Vaš je tužitelj Mojsije u koga se uzdate.
Povjerenje naše je u Oca Nebeskoga, koji te je poslao Kriste Gospode. Sve što činimo u tvoje je sveto ime. Želimo ispraviti nepravdu, želimo biti oni koji će jedino oslonac imati u tebi. Jer nas tvoja ljubav oslobađa svih idola zemaljskih, ti jedini činiš da vjerujemo u nevidljivo, jer nam srce molitveno sja u tvojoj milosti. Mojsije te navještao i mi želimo. Blagoslovljen Otac, Sini i Duh Sveti, Trojedini Bog koji nas oživljava!

Ana Emanuela, KORIZMENO RAZMATRANJE, Bilaj

 
   

Nema komentara:

Objavi komentar